Aktuality

Ukázkové lekce
Ukázkové lekce pro začátečníky s 50% zvýhodněním proběhnou v listopadu ve Sportcentrech Palmovka i Evropská a také v Loděnici Bohemians. Další informace najdete zde .
Pokračování ...
Nový IndoorRowing.cz již brzy!
Již brzy spustíme zbrusu nový web IndoorRowing.cz !    
Pokračování ...
Další aktuality...

Hledání

Cvičení - dokumenty

Na následujících odkazech si můžete vybrat či se nechat inspirovat různými typy konkrétních cvičení

Další dokument obsahuje 3 týdenní tréninkový plán , i u něj lze samozřejmě využít jen vybraná cvičení.

 

Pokud si chcete dát do těla během krátkého cvičení, vyzkoušejte 23-minutový, velmi intenzivní trénink .

 

Příklady dalších cvičení

I.
Zahřejte se volným veslováním a rozcvičte
Pomocí funkce Drag Factor si nastavte klapku odporu na hodnotu 200.
Přepněte zobrazení intenzity tlačítkem Change Display na Watty a během cca deseti tempy maximální silou najděte jaké hodnoty jste maximálně schopni dosáhnout.
Z tohoto čísla odečtěte 10pct a dostanete hodnotu cílovou hodnotu intenzity pro celé cvičení.
Cvičení se skládá z dvaceti intervalů 10s na vypočítané hodnotě, 60s odpočinek uvolněným veslováním.
Cvičení provádějte nízkou frekvencí, do 20 SPM, soustřeďte se na svůj pohyb a snažte se o co nejlepší techniku.
Pokud dva intervaly za sebou nedosáhnete stanovené intenzity, dejte si 5 min. pauzu a pak trénink dokončete

II.
Série 20 sec práce, 40 sec odpočinku. Přepněte si monitor na zobrazení ve Wattech. Výchozí hodnota intenzity = tělesná hmotnost v librách (kg x 2,2). V každém dalším intervalu přidejte 10pct (nebo 20 Wattů).

 

Pro přepočet intenzity v čase/500m na watty a také pro stanovení výsledků na nejběžnějších tratích při dané intenzitě lze využít tuto tabulku

 
www.indoorrowing.cz  |  design
 
 
.   .